středa 29. října 2014

BB krém Skin 79

 
Když k nám dorazily BB krémy, byla jsem nadšená z této myšlenky. Je to ideální řešení pro toho, kdo nemá moc rád makeup, nemá co na obličeji zakrývat a chce si hezky sjednotit pleť. Bohužel BB krémy z drogerií, které jsem vyzkoušela byly tak hrozné, že jsem si řekla, že už je rozhodně nebudu používat. Byly hutné, mastné nebo šíleně páchnoucí nebo všechno dohromady.
 
Pak jsem ale jednoho dne dostala v Ladyboxu vzorek BB krému značky Skin 79. Vyzkoušela jsem ho a světe div se, BB krém může fungovat a splnit to, co slibují reklamy. Po vyzkoušení vzorku jsem si koupila fialový hydratační BB krém v plném balení.
 



Mimo to, že má krásné balení a v cestovní kabelce se nezmáčkne, skvěle funguje a jsem z něj nadšená. Proč?
1. Líbí se mi, že nemusíte vybírat odstín (takže se dá lehce koupit online), protože se BB krém opravdu přizpůsobí vaší pleti
2. Snadno se nanáší prsty i pomocí štětce
3. Nedělá fleky, působí velmi přirozeně. Vlastně vůbec není poznat, že máte něco na obličeji, prostě jen vypadáte lépe :-)
4. Nevysušuje
5. Vydrží celý den
6. Obsahuje SPF

Jediná nevýhoda BB krému je ta, že nevidíte, kolik produktu jste už spotřebovala a jestli je čas shánět nové balení.

Jako dárek k nákupu jsem dostala vzorečky snad všech ostatních BB krémů této značky. Jsem asi v polovině vzorků a zatím mě žádný z nich nezklamal. Takže směle do toho :-)

krásný den

1 komentář:

  1. Jééé můj miláček, tohle BB zbožňuji, mám i to růžové ale to sedí spíše v létě, tohle použiju na jaře a podzim :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.