čtvrtek 1. ledna 2015

Pleťová voda Dr. Hauschka

Dlouhé roky jsem nechápala smysl pleťových tonik a vod. Všechny tyto věci mi přišly jako obarvené voňavé vody, které buď nic nedělají nebo škodí tím že vysušují, štípou a pálí.
 
Jednoho dne jsem v Ladyboxu dostala plné velikost pleťové od Dr. Hauschky. Vzhledem k předchozím zkušenostem jsem moc nadšená nebyla, ale na druhou stranu mám kosmetiku Dr. Hauschka ráda a mám s ní jen dobré zkušenosti. Rozhodla jsem se vodu vyzkoušet.



Vodu používám ráno a večer po vyčištění pleti před nanesením séra a krému. Její účinky jsem poprvé pocítila, když jsem ji na pár dnů vysadila. Po opětovném používání jsem cítila výsledky:
  • hydratace pleti - opravdu hydratuje. Píšu hned dvakrát, protože u pleťové vody to je skoro div. Dokonce pak stačí míň krému
  • zanechává příjemný pocit. Je jako pohlazení
  • zklidňuje - zvlášť pokud vaši pleť podráždí odličování, každodenní stres nebo kosmetické pokusy
  • osvěžuje. Může se používat i přes den, což dělám jen výjimečně.

Vůně pleťové vody je průměrná a dlouho nevydrží, takže pro mně ok. Popsala bych ji jako typickou bylinkovou vůni kosmetiky Dr. Hauschka.
 
Balení 100ml dlouho vydrží. Jak jsem již psala, používám vodu 2x denně a po 7 měsících ještě nejsem v polovině.
 
Pleťová voda má oranžovou barvu a je ve skleněném obalu s pumpičkou. Bohužel nahoře není víčko.
 
Jediné, co mohu vytknout je cena. Za 100ml zaplatíme kolem 600kč. Na druhou stranu Dr. Hauschka takhle stojí a milovníci jejich kosmetiky takovou cenu očekávají. Tuto pleťovou vodu si určitě koupím znovu a doufám, že se mi podaří ji ulovit ve slevě :-)

Krásný den a krásný rok 2015.

1 komentář:

  1. Já bych tak chtěla něco od Hauschky zkusit....ale prostě ty ceny, přes to se asi nepřenesu, u péče :-( tam je totiž jistota, že ten výdaj se bude opakovat. Tedy v ideální případě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.