pondělí 1. prosince 2014

Pleťový krém z Billy ?!?

Vím, že tento krém se dá koupit i v drogerii, ale já jsem ho pořídila v Bille. Cena byla kolem 60kč. Ještě nikdy jsem si krém ani jinou kosmetiku v potravinách nebo ve smíšeném zboží nekoupila. Tento krém mě padl do oka a když jsem si přečetla složení, okamžitě jsem koupila.
 
Je to Výživný pleťový krém s mateří kašičkou od Bione cosmetics.
 


 
 
51ml krému je zabaleno v plastovém obalu, který je nic moc, ale chápu, že to je jeden z faktorů, jak udržet nižší cenu. Na balení se mi líbí, že obsahuje plastové víčko, které používám na cestách. Zabráním tak tomu, aby se krém vylil na horní šroubovací víčko, což je velice nepříjemná věc.
 
 
 
Krém obsahuje mimo jiné mateří kašičku, koenzym Q10, antioxidanty, panthenol a med. Neobsahuje parabeny a silikony. 
 
Všechno to zní moc hezky. A jak se osvědčil v praxi?
Má medovou vůni. Po první aplikaci byla vůně tak silná a dlouhotrvající, že jsem si říkala, jestli krém nevyhodit. Nakonec jsem si zvykla a vůni ani nevnímám.
Konzistenci bych popsala jako lehkou  a snadno roztíratelnou. Pokud si ale dáte víc než malé množství, krém se ukáže jako trochu mastnější.
Krém je příjemný na obličeji, má lehce vypínací účinek.
 
 
 
Slibuje ochranu, výživu a regeneraci.
Ochrana - nedokážu posoudit. Pocit ochrany mám často, ale kvůli krému to nebývá.
Výživa - tady musím říct, že slib opravdu plní. Pocitově je moje pleť dobře vyživená a hydratovaná.
Regenerace - bohužel ani po dvou měsících používání jsem nezaznamenala byť jen náznak regenerace ve smyslu vyhlazení vrásek. Pokud výrobce regenerací myslel něco jiného, tak to pardon.
 
Moje mamka používá od této značky mandlový krém. Vyzkoušela jsem ho a musím říct, že líp voní a na moji pleť se víc hodí. Lépe se totiž vsakuje.
 
Osobně si dělím pleťové krémy do tří kategorií:
  1. Nepoužitelné kvůli alergické reakci
  2. Průměrné - téměř nic nedělají, ale ani neškodí
  3. Úžasné - krémy, které fungují a viditelně zlepšují pleť a které stále zoufale hledám
Krém od Bione cosmetics u mně spadá do druhé kategorie. Stejně tak do této kategorie patří například většina krémů Vichy nebo Nobilis Tilia. Vzhledem k ceně je lepší mít krém, který nic moc nedělá a stojí do 100kč než totéž za 500kč.
 
Závěrem: než najdu svůj ideální krém, určitě si Bione cosmetics ještě koupím. Příště mandličkový.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.