úterý 6. ledna 2015

Oční stíny CHANEL

Dnes mám pro vás recenzi těch nejdražších a nejluxusnějších očních stínů, které mám ve své sbírce. Stíny jsem koupila v odstínu 90 FAUVE.
 
Balení je luxusní. Krásná lesklá papírová krabička, ve které najdete stíny v sametovém pouzdře s logem Coco Chanel. Na pouzdro se velmi dobře chytá prach a nečistoty (a těžko se čistí) a nejvíc jsou na něm vidět známky používání. Od toho tam taky pouzdro je :-)
Samotné stíny jsou v elegantní černé krabičce opět s logem CC. Krabička je lesklá a nejsou na ní vidět otisky prstů.
 





 
Uvnitř je přes celé víčko zrcátko a pěnový aplikátor, který je použitelný i v případě, že jste jako já a pěnové aplikátory nepoužíváte a stíny nanášíte výhradně pomocí štětců. Je vidět, že Chanel dbá i na tuto drobnost.



Odstín je pro mně dokonalý a těžko popsatelný. Na první pohled šedý, na druhý pohled hnědý. Popsala bych ho anglickým slovem taupe. Jsou v něm stříbrné a růžové třpytky. Je to odstín, který podle mně lichotí modrým očím.
 
 
 
Výdrž je velmi dobrá. Bez báze vydrží stíny půl dne a s bází celý den. Výdrž stínů jako takových je také velmi dobrá, používám je víc než rok a zatím moc neubylo.
 
Má tento výrobek i nějakou stinnou stránku? Bohužel ano. Stíny se velmi těžce otírají na aplikátor nebo štětec. Musím po stínu přejet minimálně 10x a pokud možno ještě přitlačit, aby se stín dostal na štětec. Pak už je práce snadná, na víčkách se krásně rozetře a vypadá skvěle.
 
Závěr: vzhledem k vyšší ceně jsem čekala dokonalost, která se bohužel nekoná díky náročné aplikaci. Na druhou stranu mají stíny tak krásnou barvu, že to stojí za to.
Pokud tuto barvu najdu jinde za méně peněz, koupím raději jinde.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.