úterý 10. února 2015

Santé - Soft cream foundation

Krásný den.
 
Jednou jsem vyzkoušela vzorek tohoto makeupu, nadchnula jsem se a koupila si plné balení.
Pokud neznáte firmu Santé, jedná se o německého výrobce přírodní kosmetiky. Vyrábí dekorativní kosmetiku, péči o pleť i o tělo, sprchové gely a třeba také štětce na makeup.




Teď už k samotné recenzi.
Obal - plastový s víčkem a pumpičkou. Sympatické je, že jak produktu ubývá, posunuje se nahoru. Obal je průsvitný, takže vidíte, kolik makeupu ještě zbývá.

Vůně - u většiny makeupů bych se o vůni vůbec nezmiňovala, ale tady to je na místě. MU voní docela silně. Vůně určitě není umělá, je to celkem typická věc u přírodní kosmetiky. Osobně bych tento typ vůně čekala u krému. Aroma na obličeji nějakou dobu vydrží a pokud se například v létě zpotíte, je to o to intenzivnější.

Barva - je těžké popsat barvu, řekla bych béžová s růžovým podtónem. Odstín 01 je pro světlý typ jako jsem já skvělá volba.



Krytí je pro mně tak akorát. Spíše střední krytí. Nutno ale podotknout, že krycí schopnosti nejsou to, co u MU hledám.

Konzistence je krémová, jak nám říká sám název. Není to vyloženě hydratační MU, ale rozhodně nevysušuje. Pro nákup jsem se rozhodla kvůli tomu, jak mě okouzlil vzorek. Pleť byla po aplikaci sjednocená, rozzářená a přitom nebylo ani z blízka vidět, že mám MU. Výdrž MU Santé není celý den, ale do práce to je v pohodě. Ze začátku MU fungoval přesně tak, jako vzorek.

Časem se u MU objevily i stinné stránky. Výrobce neuvádí, jak dlouho může být lahvička MU otevřená, místo toho je na ní vyznačená expirace.  Moje lahvička končí v květnu 2015. Bohužel skoro rok před expirací začal MU zlobit. Špatně se roztírá. Je jedno jestli použiju štětec na krémový MU nebo na tekutý MU nebo prsty. Vždycky mi zůstanou na tváři mapy, MU zvýrazní každý pór a chloupek na obličeji. Vůbec to není hezké. Dřív jsem byla kvůli konečnému vzhledu ochotná pominout vůni, ale v současnosti je vůně jenom další věc, která mě štve.
 
Závěrem: Od Santé jsem vyzkoušela asi 3 kousky dekorativky a moc mě nenadchly. Santé naopak umí skvělé krémy a masky, které si ráda znovu koupím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.