čtvrtek 12. února 2015

Spotřebováno v lednu

Krásný den milé dámy. Dnes mám pro vás pár věcí, které jsem v lednu spotřebovala. Jako obvykle toho není moc. Zkrátka je jednodušší nakupovat než spotřebovávat až do dna.





L´Occitane  krém na ruce pro suchou pokožku
Vím, že je mnoho odpůrkyň L´Occitane, já sama mám proti některým výrobkům výhrady, ale tento krém se mi líbil. To je co říct, protože krémy na ruce nepoužívám a i vzorek o velikosti 10ml mi vydržel dvě zimy.
Na krému jsem ocenila, že obsahuje bambucké máslo, dobře hydratuje, nezanechává mastný film a ruce jsou po něm hezky jemné. Vůně je dost intenzivní, taková typicky  L´Occitanová. Nicméně si krém znovu nekoupím, protože jak už jsem psala, ruce si nemažu. V případě nejvyšší nouze mi postačí tělové mléko.

YSL Manifesto tělové mléko
Více o něm zde
Mléko málo hydratuje a vůně vydrží jen krátce, takže si ho nehodlám znovu pořídit.

Astor big&beautiful false lash look mascara
O této řasence jsem už také psala a je to nejlepší řasenka, jakou za posledních 12 měsíců objevila. Řasy krásně natočí, zvýrazní, oddělí, prostě nádhera. Už mám koupenou další.



Palmolive naturals Mild&sensitive
Toto sprchové mléko si nemůžu vynachválit. Vlastně jsem si ho koupila omylem. Sahala jsem do regálu po sprchovém gelu a přinesla si domů sprchové mléko. Jaká to šťastná náhoda! :-) Mléko jemně voní, dobře hydratuje, dobře myje a těším se až si ho koupím znovu.

Vichy hydratační osvěžující tonikum
Konečně jsem se dočkala a tohle tonikum spotřebovala. Do mojí koupelny se dostalo díky impulsivnímu nákupu. Při plném vědomí bych si něco takového ani nepořídila, protože tonika nepoužívám. Nicméně jsem si říkala, že když už ho mám, tak ho spotřebuju.
Je pravda, že je velmi jemné, neštípe, nepálí, nevysušuje a krásně dočišťuje. Důvod, proč jsem se těšila až tonikum spotřebuju je ten, že po použití zanechává nepříjemně lepkavý povrch, takže si obličej ještě musím umýt vodou. Tím pro mně ztrácí smysl používání takového přípravku. Vodou se můžu umýt rovnou.
 
 
 
Suchý šampon Batiste tropical
Už jsem o něm psala a napíšu znovu, že mi moc nevyhovoval. Mnohem raději mám růžovou variantu pro objem.

Alcina Royal
Vzorek šamponu a balzámu z Gold boxu. bohužel se jedná o další zklamání této krabičky krásy. Šampon myje velmi průměrně, vlasy trochu cuchá a vysušuje. Za prodejní cenu 548kč bych si ho určitě nekoupila (myslím, že ani za 48kč). Balzám je dobrý, vlasy hezky vyhladí (napraví co šampon způsobil) a celkově ho hodnotím jako lepší výrobek z dvojice.

Aubrey organics scalp tonic
Věc z říjnového Ladyboxu. Když jsem tonikum vybalila, zajásala jsem. Něco na obnovení vitality, oživení a zvýšení objemu vlasů jsem přesně potřebovala. Výsledek byl bohužel velké zklamání. Tonikum nedělá vůbec, ale opravdu vůbec nic. Používala jsem ho 2x denně, pro zvýšení účinku jsem ho používala hojné množství a stejně se nic nestalo. Vyšlo by levněji stříkat si na vlasy čistou vodu a účinek by byl stejný.




A to je všechno. Jsem ráda, že výrobky, se kterými jsem nebyla spokojená uvolní místo něčemu mnohem lepšímu.







1 komentář:

  1. Uf, tak koukám, že jsi se aspoň zbavila výrobků, které za moc nestály :) a mě jsi aspoň pobavila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.