úterý 17. března 2015

Natura Siberica Extra zpevňující noční maska na tvář

Krásný den. Venku to vypadá, že jaro si stále rozmýšlí, jestli přijde teď nebo raději až za dva týdny. Při čekání, jak to dopadne jsem napsala recenzi na pleťovou masku.



Maska je prvním výrobkem značky Natura Siberica, který zkouším.
 
Obal je plastová tuba se šroubovacím víčkem. Obsah je nažloutlé barvy a výrazné bylinkové vůně. Myslím si, že každému tato vůně nesedne, ale mně naštěstí ano. Aktivní složkou masky je olej z borovice sibiřské. Teoreticky by měla maska vonět spíše po jehličnanech, ale já je tam necítím. Konzistence je hodně hutná a mastná. Množství, které je obrázku na ruce mi vystačí na celý obličej.
 
 
 
Jedná se o masku typu overnigh mask, kterou vůbec nemusíte opláchnout a to ani ráno. Nanáší se tedy večer před spaním, aby mohla zregenerovat vaši pleť zatímco spíte a ráno jste se mohla probudit nová a krásnější :-)
 
Používám masku podle návodu. Pro nejlepší účinky se doporučuje používat 2x týdně, což někdy dodržuju a někdy ne. Záleží na stavu mojí pleti a  na náladě.
 
 
 
S výsledkem jsem spokojená. Krátce po aplikaci cítím, jak se pleť vypíná. Ráno je pleť dobře hydratovaná, vypnutá a taková hezčí.
 
Masku doporučuju. Jsem ráda, že první výrobek NS, který jsem zkusila mi vyhovuje. Mám takové tušení, že až půjdu příště kolem obchůdku NS, nezůstane u koupě jedné věci.
 
Krásný den

1 komentář:

  1. Já jsem spokojena zatím se všemi výrobky od NS, které jsem zkusila :) Hlavně s vlasovou péčí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.