pátek 6. března 2015

Toni&Guy

Když jsem vloni začala řešit co s mými jemnými vlasy bez objemu, padl mi v drogerii do oka šampon a kondicionér značky Toni&Guy. Vím, že u mnohých je to neoblíbená značka, ale já jsem spokojená. Předesílám, že vlasy se mi mastí tak normálně tj vydrží tři dny bez mytí. 
 
Oba výrobky mají příjemnou vůni a jsou v praktickém elegantním obalu.
 
 
 
Šampon má vlasům dodat objem bez zatížení a hustotu vlasů. Kondicionér má vlasy vyživit a opět dodat objem bez zatížení. Na objem to u mně funguje a je opravdu bez zatížení. Vlasy mám po umytí krásně hladké a lehké. Pokud ještě vyfoukám s tužidlem, jsem s výsledkem spokojená.
Nevím, jak to výrobce přesně myslel s tou hustotou vlasů. Určitě po šamponu vlasy víc nerostou a pokud to má být jen optická hustota, pak jsme zase u toho objemu ne?
Vyživení kondicionérem celkem probíhá. Uvědomila jsem si, že už nepoužívám vlasovou masku ani olej na konečky.
 
vlevo je průhledný šampon, vpravo bílý kondicionér

 
 
Jediné úskalí těchto výrobků je, že po cca třech použitích přestanou fungovat a vlasy mám jako dřív. U mně takto funguje většina vlasové i pleťové kosmetiky :-( U vlasové kosmetiky to řeším tak, že zhruba každé třetí mytí použiju něco jiného. V současnosti to je Go blonder značky John Frieda. Vlasy mám po použití světlejší a navíc pak zase fungují i výrobky Toni&Guy.
 
A jaké šampony používáte vy? Co se vám osvědčilo na zvětšení objemu vlasů?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.