středa 1. dubna 2015

Moje sbírka náušnic

Jedno z březnových předsevzetí bylo Nosit šperky, nejlépe každý den. Ve skutečnosti jsem se dostala jenom k náušnicím, ale i tak jsem s výsledkem spokojená. Vzala jsem to totiž poctivě a každý den si nějaké zkusila.

Spočítala jsem, že moje sbírka čítá 28 párů náušnic. Pro někoho to je málo, pro někoho moc. Ukázalo se, že pro mně to je spíše moc. Zjistila jsem, že vlastním i náušnice, které si už nikdy  nechci dát. Některé proto, že část, která se dává do ucha zrezivěla a jiné proto, že jsem z nich zkrátka vyrostla a už se nehodí k žádnému mému outfitu. Dvoje náušnice už nebudu nosit, protože jsou tak těžké, že je cítím při každém pohybu hlavy. Jejich krása to nemůže vyvážit.

Náušnice jsem si nakonec rozdělila do tří skupin:
1. Ráda je nosím a určitě si je chci nechat

Prosím povšimněte si třech vánočních párů v dolní řadě. Baňky, stromek a Santa :-)

2. Jsou stále pěkné, ale už se mi nehodí a posílám je dál


3. Polámané a rezavé nemilosrdně vyhazuju do koše

 
Vůbec není špatný nápad projít si jednou za čas šperkovnici. Svou sbírku šperků často vytváříme několik let. Projít si tuto sbírku pro mně bylo dost emotivní, protože různé kousky mi připomínají různá období mého života. Ať už událost, kdy jsem náušnice, řetízek atd dostala nebo příležitost, při které jsem šperky nosila. Zároveň jsem si uvědomila, že spolu se šperky, kterých se zbavuji se zbavuji i části svojí minulosti, ať se mi to líbí nebo ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.