čtvrtek 16. dubna 2015

The Balm Stainiac

ahoj krásky. Dnes mám pro vás recenzi barvičky na rty a tváře v krásné krabičce a s krásným názvem Stainiac. (A také nadužívání slova krásný.)


Barva se prodává pouze v jednom odstínu a hned vám povím proč. Protože barvu zintenzivňujete tím, kolikrát ji nanesete. Jedna vrstva je pro decentní odstín, který vypadá jako trošku šmrncnuté rty nebo tváře. Další vrstva už je vidět a třetí vrstva vytvoří sytý odstín na večerní líčení. Takhle to aspoň vypadá na mně, světlém typu.
 
Barva má klasický aplikátor známý u lesků na rty, doporučuje se ale používat jen na rty. Na tváře je lepší nanést barvu prstem.
 
 
Složení není úplně čitelné. Bílá na světle zelené není šťastná volba, ale krabička vypadá hezky :-)

 
Výdrž barvy je velmi dobrá. Je to celkem ojedinělý produkt v tom, že když barvičku naneseste, máte pocit mokrých rtů. Za pár vteřin ale barva zaschne a stane se těžko odstranitelnou. Tuto vlastnost je dobré vědět, pokud si dáváte barvu jako tvářenku :-)
Stainiac má tedy dobrou výdrž. Díky své textuře ale nemá hydratační schopnosti. Osobně mi to vůbec nevadí, protože barvu po zaschnutí přejedu pomádou a je to. Pomáda barvu nijak nerozmaže. Stejně tak se dá Stainiac krásně doplnit leskem, nejlépe bezbarvým.
 
 
 
Zkrátka další skvělý výrobek The Balm. Mohu jen doporučit.
 
Jaký váš oblíbený výrobek této značky?


4 komentáře:

  1. Teda ta barvička vypadá moc hezky :) Chtěla bych od této značky něco zkusit.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný produkt.. :-)

    já se zamilovala do jejich paletky Balmsai paletky.. :-) dlouho jsem šetřila a jsem ráda, že je moje :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to dobre a aj odtieň je krásny!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.