úterý 2. června 2015

Aby stíny vydržely

Ahoj.
Zajímalo by mě, jak některé výrobky poznají, že už expirují, případně že jsou otevřené a používané tak dlouho, že se mají zkazit. Stává se mi, že výrobek, který se má spotřebovat 6 měsíců po otevření začne být po 6 měsících opravdu nepoužitelný. Na druhou stranu jsou takové, které vydrží jednou tolik a ani to s nimi nehne.
 
Báze pod oční stíny řadím do střední kategorie. Vždy bezpečně poznám, kdy nadešel jejich čas, protože začnou štípat.
 
Absolute New York Eyeshadow primer
Dosud nejlepší báze, jakou jsem měla. Stíny s ní vydržely celý den a byla moc příjemná. Bohužel se tento týden zkazila a štípe :-(
A nevím o tom, že by se u nás dala sehnat :-(


 
Exaggerate báze Rimmel
Průměrný drogerkový výrobek, používání nikdy nebylo úplně příjemné a luxusní, ale splnilo účel. Časem se báze opět zkazila


Sensai eyelid base
Nejdražší primer, jaký jsem kdy měla a taky největší zklamání. Ze všech mě nejvíc dráždil a stíny držel lehce nadprůměrně. Už ho dávno nemám, proto nabízím foto ze stránek samotné firmy.

 

Takže teď jsem bez primeru, pokud nepočítám Color Tattoo nebo jiné krémové oční stíny. Poradíte nějakou bázi něžnou k pleti a zároveň takovou co chytne oční stín a nepustí?
 
Užívejte sluníčka

8 komentářů:

  1. Mně nejvíce vyhovuje báze od Elfu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by mě teda zajimalo taky, co se rám potom začne kazit :D. Já jsem teda moc bázi ještě nezkousela, ale hodně ti dělám tak, že dávám na víčko make up s potom prepudruji a stíny a tužka krásně vydrží, jen to tedy nepřidá pigmentaci. Když jsem si z elfu kupovala velkou paletu stínů, tak jsem k tomu rovnou přidala i bázi pod stíny, ale nevím... Jsem z toho taková rozpačitá :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bázi mám taky, je úžasná, koupit se dá třeba třeba přes internet, na ebay, jinak asi ne :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda bázi od Avonu, je lehoučká, docela šetrná a stíny udrží dost dobře :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Holky díky za typy. Nejjednodušší asi bude nejdřív vyzkoušet ten makeup :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já moc oční stíny nepoužívám, ale když už, tak si pod ně dávám béžovou tužku v odstínu Almond od Jordany a drží dobře. Určitě někdy nějakou bázi vyzkouším. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Wiki, báze Absolute New York Eyeshadow mě moc zaujala, budu se po ní pídit a kdybych ji sehnala, dám Ti vědět "co-kde-a-jak". ;) Já používám už hodně dlouho bázi "Lavera Trend Sensitiv", což je přírodní alternativa, která je levná (myslím kolem stovky, do 130,-) a je moc fajn. Dost často jsem ale na použití stínů líná, tak odpadá i "bázování". ;)
    Měj se krásně a piš básně ;)
    papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Vivi, díky za typ. Koukám, že bázi Lavera mají na Biooo, takže tam konečně nakoupím.

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.