úterý 23. června 2015

Co říkala Ima Goodkisser (The Balm)

Ahoj, jmenuju se Ima Goodkisser, pocházím z USA a sem do Evropy mě poslala moje rodina The Balmových. Sídlím v hezkém stříbrném kovovém obalu, který vypadá jako raketa. Vždycky když se vidím v zrcadle, mám radost z domečku i ze sebe :-)



Moje barva je růžová, taková hodně studená. Mojí parketou je výdrž. Jo jo, se mnou se nemusíte bát, že bych vás zradila. Pokud mě dáte na rtíky, nejdřív vás trošku zchladím. Postupně tento pocit pomine, ale já zůstanu. Klidně i šest hodin. A taky vám budu hezky svěže vonět.
 
 
 
I když mě milujete, stačí mě nanést v jedné vrstvě. Ano, tak málo stačí pro krásný vzhled a plnou barvu. V naší rodině platí, že méně je někdy více.
 

Svěřím se vám i s něčím osobním. Šíleně se mi líbí James Balm, ten blond hezoun z krabičky. Jenže nejsem jediná komu se líbí. Pořád po něm vyjíždí i moje sestry Mia Moore, Mai Billsbepaid a Anita BoyToy. Držte mi palce, ať James pochopí, že JÁ, jsem ta po které prahne jeho srdce. No jen koukněte na to jeho vypracované tělo (slint slint)
 
 

10 komentářů:

  1. Sakryš Imo, asi si Tě budu muset pořídit !-)

    OdpovědětVymazat
  2. práve som si od theBalm objednala nejaké produkty a aj Ima vyzerá božsky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši, tohle je úžasná recenze! :) Neskutečně jsem se pobavila:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. No páni, tak tohle je tak perfektně napsané, nic lepšího jsem nečetla! :) A výdrž a pigmentace mě mile překvapily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvele napísané ♥ A tá farba. Hneď som si ju zamilovala, aj keď by sa mi zrejme moc nehodila.

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  6. Bezvadně napsáno :) Obal se mi moc nelíbí, ale barva je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky díky moc za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky jsi to podala, skvěle se to čte! :-) Určitě piš více takových recenzí:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvěle napsáno, krásná Imo, asi tě taky musím mít!!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.