pondělí 22. června 2015

Co s makeupem, který má špatný odstín?


Znáte to určitě všechny. Koupíte makeup a je k ničemu. Buď jste kupovaly přes eshop nebo bylo v drogerii špatné světlo... Já  jsem si takhle pořídila BB krém Astor. Důvodem výběru špatného odstínu byla malá barevná nabídka. I ten nejsvětlejší odstín je tmavý.
Bíbíčko je samo o sobě skvělé, jenže ho můžu nosit, jen když jsem hodně opálená, což vychází na pár týdnů o prázdninách. Proto jsem se rozhodla využít ho jinak.
 
 
 
Na nohy. Když můžou být punčochy ve spreji a tónovací tělová mléka, proč si nevylepšit nohy barvy běloby pomocí BB krému? S výsledkem jsem maximálně spokojená. BB totiž pořád ladí s mým odstínem pleti, jen je tmavší. Mám růžové podtóny pleti. Kdyby bylo BB do oranžova, myslím, že by to pořád vypadalo hrozně. Ale takhle to je na léto k sukni nádhera.


 
Musím říct, že fotit si svoje nohy je celkem zábava :-) Zachytit efekt BB krému není jednoduché. Vidíte, jak je pravá noha hezčí, lesklejší, barevně sjednocená a navíc zmizely flíčky a zarudnutí?
 
Pokud máte další typ na makeup se špatným odstínem, tak sem s ním :-)

10 komentářů:

  1. Já špatně zvolené odstíny většinou míchám s jinými, tohle by mě nenapadlo... zajímavé řešení! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé řešení, já tmavé makeupy míchám s hodně světlými, například od Jordany jsou skoro bílé.. :-) a krásně tmavý odstín změní .. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně vím, kam se podívat po světlém makeupu. Ty světlé se hledají jako jehla v kupce sena. Na Jordanu kouknu

      Vymazat
  3. Super si to vyřešila, já špatné odstíny makeupu většinou řeším tak, že ho smíchám z jiným, který je naopak světlejší spíše na zimu a vznikne mi perfektní odstín který hledám.:-) super článek:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak s týmto si ma zaskočila. Tento typ ma mimoriadne pobavil i nadchol. Máš naozaj veľmi originálne tipy. Určite vyskúšam.

    To NAJ pre baby TU :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.