neděle 21. června 2015

Kosmetická zklamání

Krásný den. Hlásím se zpět z dovolené a s novou inspirací pro články. Dnes tady máme tři hříšníky, které už si znovu nepořídím.
 
Rimmel Exaggerate Smoke n´Shine odstín Copper bling
Nechápu, co se to děje. Při koupi jsem šla na jistotu, protože tužky Rimmel mi dosud vyhovovaly. Jenže tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu...
Tužka má krásný měděný odstín. Bohužel má velmi krátkou výdrž. Maximálně dvě hodiny. Dobře se obtiskává na horní víčko. Vypadám pak, jako kdyby mi ujela při líčení ruka nebo jako bych měla na víčku špinavou šmouhu.  Přežila bych častější opravy, ale obtisky neskousnu. Nepomůže ani báze.


 
 
Astor Seduction codes Brow gel transparent
Další z gelů na obočí, který mi nevyhovuje. Gel obočí slepí. Vytvoří vzhled mokrého obočí a tak to taky zůstane. Navíc v obočí zanechává gelové žmolky. Vypadá to fakt nechutně, skoro jako kdyby se mi na obočí někdo vysmrkal. Bléé. Když jsem se tento efekt pokoušela vyfotit, nepovedlo se. Gel se umí vyhnout důkaznímu materiálu!


kartáček vypadá dobře

Schwarzkopf Gliss kur Ultimate volume (regenerační expres balzám)
Balzám jsem si koupila při hledání výrobků, které by dodaly objem mým vlasům. Výrobek se používá na mokré nebo suché vlasy a neoplachuje se. Jen ho protřepete, nastříkáte na vlasy a máte hotovo. Můžete čekat slibovaný objem. Jenže se nedočkáte. Balzám totiž vůbec nic nedělá. Ani objem, hladší vlasy, snažší rozčesávání, prostě nic. Naštěstí nijak neškodí. Jediné plus je krásná vůně, kvůli které balzám dopotřebuju a pak už si ho nikdy nekoupím.

 
Máte zkušenost s některým  z těchto produktů?

10 komentářů:

  1. Tužka od Rimmelu mi byla doporučena kvůli výdrži na water line, ale bohužel (možná moc slzím) u mě nefunguje. Mám ji v černé barvě, která navíc není ani černá tolik, co tužky jiných značek. Došla jsem k závěru, že Rimmel umí hodně věcí, ale tyhle tužky ne.
    Gliss Kur mám taktéž a jakoby jsi mi brala slova z úst. Dodělám ho, ale už nekoupím :-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, tužky jim nejdou. Podle mně umí Rimmel nejlíp rtěnky

      Vymazat
  2. Já mám od rimmelu novou bronzovou scandaleyes tužku a taky mě překvapila, ona mi z očí úplně někam zmizí. A to má být voděodolná, takže bych čekala, že ji večer sotva odlíčím. Jiné odstíny jsou v pohodě, ale bronzové (měděné) se jim asi nepovedly.
    Glisskur už taky raději nekupuji, osvědčil se mi Pantene.

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím zmizením tužky to je přesné. Jiné odstíny ani nebudu zkoušet. Jsem naštvaná

      Vymazat
  3. ani jeden produkt som ešte nemala, celkom ma zaujal ten gél na obočie, ale po tomto článku teda nie :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději pryč od toho. Gel na obočí má dobrý Essence

      Vymazat
  4. já měla ten express balzám (teď mám na barvené vlasy) a taky není nic moc.. předtím jsem měla ten černý a ten byl skvělý krásně mi vlasy hydratoval a vlasy se mi pěkně rozčesávaly a teď co mám ten barevný tak se mi zdá, že mi ty vlasy dost vysušuje, a že by tu barvu udržel se taky říci nedá.. :(

    Zvu tě na giveaway :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. Podívám se po tom černém balzámu

      Vymazat
  5. Gel se umí vyhnout důkaznímu materiálu - zabila jsi mě :D :D :D Jinak super, že vím, po čem nekoukat! Díky moc :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.