pondělí 3. srpna 2015

Spotřebováno v červenci

Rychle rychle napsat článek, než zase přijde vlna veder a mně se odvaří mozek. Pak už nenapíšu nic...
 
Články o spotřebovaných produktech mě baví, protože jsou jakousi měsíční závěrkou, což velmi vyhovuje mému účetnímu já :-) V červenci toho mnoho není, protože ve vedrech jsem se nelíčila a skoro ani nemazala. Stejně to nemělo smysl.
 
 


Balea solná koupel na nohy s mátovým olejem a výtažkem z červeného pomeranče
Koupel speciálně jen pro nohy je pro mně luxus, který jsem si ráda dopřála. Sůl v koupeli svěže voní, nohy hezky rozmazlí a uleví jim.

Dermacol HT hyaluron therapy 3D
Stále jsem nikde nesehnala polštářky pod oči. Mám pocit, že DC udělal reklamu a zapomněl je dát do regálů v obchodech. Vzala jsem zavděk touto intenzivní hydratační maskou. Hodně se mi líbila. Pleť vypne a zkrásní. Maska je ideální, pokud chcete večer zazářit. Déle totiž účinek nevydrží.
 
Balea proužky na nos
Kupuju si je pravidelně a jsem s nimi spokojená. Hezky vyčistí póry.
 
 


Alterra čistící ubrousky LE mořský vánek
Za mně určitě ne. Ubrousky byly málo vlhčené, špatně odličovaly a dobře dráždily. Nakonec jsem s nimi utírala boty.

Alverde mycí krém s jílem
Skvělá věc. Do budoucna si pořídím balení v plné velikosti. Vyčistí a osvěží obličej. Zkrátka příjemná věcička.
 


Saloos odličovací olej granátové jablko
Olej má skvělé odličovací schopnosti. Nejsem ale fanda balení, často se mi vyleje víc, než bych chtěla. Velmi bych uvítala lahvičku s dávkovačem nebo alespoň menším otvorem, kterým olej teče. Stejně si ho koupím znovu.

Garnier pure fruit energy peelingový gel
Můj oblíbený gel. Osvěží, stáhne póry a hezky voní. Peelingové částečky jsou jemné, takže je vhodný na každodenní použití. Vřele doporučuju.

Granatova jablko Pure fruit energy

Max Factor Mastertouch concealer
Můj oblíbený korektor. Kryje víc než středně, nedráždí, neoxiduje a do vrásek zalézá jen trochu.

Yves Rocher Bio balzám na rty
Skvělý  balzám příjemné vůně a chuti. Balzám je jedna z mála věcí, která mi od YR vyhovuje a klidně bych si koupila znovu.

 
Užívejte léta :-)

17 komentářů:

  1. Všechny produkty vypadají sympaticky, nejvíce mě zaujal odličovací olejíček od značky Saloos, možná se po něm poohlédnu, vypadá velice zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zajímavé věcičky. Masky Dermacol používám taky, vyhovují mi a tuto jsem taky zrovna dopotřebovala. Taky jsi mi připomněla, že už si opět musím koupit baleácké proužky na nos a bradu, jsou super ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Čistící gel od Garnieru s pomerančem jsem měla a spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty ubrousky jsou fakt úplně na prd jak píšeš :) Jinak ano s tím čistícím gelem! :) Ten je naopak výborný! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že s gelem nás má vícero dobré zkušenosti. A ta vůně...

      Vymazat
  5. Odličovací oleje Saloos jsou super :) Musím si znovu taky nějaký koupit, akorát mě štve, že tak rychle mizí..

    Recenze na značku Freeman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby byl nějaký dávkovač, určitě budou mizet pomaleji :-)

      Vymazat
  6. Mě se teď v létě taky vůbec nechce mazat .. lenoch jsem :)
    Odličovací olej od Saloos jsem měla - hydrofilní a odličovací schopnosti jsou na jedničku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi líná, jen rozumná. Stejně by se všechno vypotilo :-)

      Vymazat
  7. Tak tie prúžky na nos si musím kúpiť okamžite !:)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  8. proužky na nos Balea určitě zkusím, díky za tip :)
    odebírám :*

    OdpovědětVymazat
  9. Ten odličovací olej vypadá skvěle, díky za tip! :)

    Lifestyle by Dendy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.