pondělí 28. prosince 2015

Top kosmetika roku 2015

Ahoj holky,
Vánoce, cukroví, stromeček a Mrazík jsou v naší živé paměti a silvestrovská dobrodružství za dveřmi. Vánoce byly krásné, dokonce jsem měla pár hodin jen a jen pro sebe a bylo to legen....wait for it....legen ...wait for it...dary! Legendary!!!
Dnes vám v něm přináším další rekapitulaci tohoto roku v podobě mých oblíbených výrobků.

Slavná Mary-Lou od The Balm je zkrátka hvězda. Všemi opěvovaná a právem. Sama jsem jí propadla a myslím si, že jen tak si někoupím žádný jiný rozjasňovač, protože k tomu nemám důvod. Mary-Lou vás decentně rozjasní, zvýrazní vaši krásu a ne vrásky. Ráda ji používám také jako oční stín nebo rozjasňovač pod obočí. Zkrátka pokud máte možnost, vyzkoušejte ji :-)




Manifesto od YSL používám už druhý rok a stále se mi tato vůně neomrzela. Naopak je to moje srdcová záležitost, kterou se voním pro zlepšení nálady. Vřele doporučuju milovnicím sladkých vůní.



Pantene Pro-V sprej na objem. Nejlepší výrobek, jaký jsem letos objevila pro svoje splihlé vlasy. Dělá opravdu divy. Nastříkám si ho do vlhkých vlasů, vyfoukám je a voila, mám krásnou hřívu. Navíc hezky voní a má výdrž asi dva dny.



Pleťové mýdlo Clinique je moje jednička v péči o obličej. Nepoužívám ho na odličování, ale na dočištění pleti nebo na ranní probuzení. Nevysušuje, zato rozjasňuje a jemně čistí.


Masážní houbička Ebelin je pomůcka, bez které už se neobejdu. Ráda ji používám právě s mýdlem Clinique, abych si trochu promasírovala obličej. Je to zároveň velmi jemný peeling pro dny, kdy se mi nechce sahat po ničem drsnějším. Tohle se déemku povedlo.


Tělové máslo Alverde je úžasné. Kupuju ho stále dokola pro jeho vůni, rychlou vstřebatelnost a skvělou hydrataci. Prodává se ve velkém a malém balení a já mám nejraději doma obě. Jedno v koupelně a druhé v cestovní taštičce.


A to je vše přátelé. Přeju krásného Silvestra a těším se na Vás v novém roce.

19 komentářů:

  1. Jestli ten Pantene sprej fakt funguje, po práci si ho jdu koupit! Nadzvednout zplihlé vlasy přesně potřebuju. ;-) I Tobě vše nejlepší ho nového roku! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si asi dnes skočím do drogérie po ten Pantene sprej:)
    Ďakujem za tip!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mary je nej!!! Ale Cindy a Betty nejsou vubec o nic horsi, ja je mam vsechny:) Pantene me zaujal...

    OdpovědětVymazat
  4. Nic z toho jsem nevyzkoušela, ale všechno vypadá opravdu dobře. Akorát ten Pantene sprej bych mít nemusela, já mám s objemem opačný problém, už dlouho koukám po výrobku, který by mi ty vlasy "splihl", ale nikde nic. :D
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi sa mi páči, že už si sa chitila témy "koniec roka" a v takej tematike sa niesol aj tento článok. Mary Key mám naozaj veľmi rada a som rada, že sa aj u teba dostala do TOPky :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Rozjasňovač od The Balm chci už nějakou dobu a chci ho čím dál tím víc, takže koupě bude určitě:-) A jak budu v dm, tak se mrknu po té masážní pomůcce Ebelin, děkuji za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mýdlo od Clinique používám také a je super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  8. Milovnice sladkých vůní to já jsem :) A houbičku na čištění pleti mám z Avonu a taky jsem si ji hodně oblíbila

    OdpovědětVymazat
  9. To je super, sice žádný výrobek jsem nevyzkoušela osobně, ale všechny vypadají dost zajímavě.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten sprej Pantene vyzkouším. Díky za tip :-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ten sprej Pantene vyzkouším. Díky za tip :-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Marry Loumanizer chci už moc moc dlouho, ale zatím na něj nějak nedošlo :)

    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mary-Lou je vážně nejdokonalejší rozjasňovač! Také ho mám a úplně ho zbožňuju! Jsem hrozně ráda za to poměrně velké balení, které vydrží opravdu dlouho. :) S jinými produkty zkušenost nemám, ale všechny vypadají skvěle! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  14. Musim potvrdit, ze maslo Alverde je naozaj fajn. S ostatnym nemam skusenost, ale minimalne Clinique ma zaujal.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  15. Na Mary-Lou od The Balm mám spadeno už nějakou dobu. Doufám, že se brzy rozhoupu ke koupi. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný článek, já měla na wishlistě rozjasňovač, o kterém mluvíš, ale nějak se ke měn tento rok nedostal, tak se nevzdávám a snad ho budu mít příští rok :)

    TOP Kosmetika Roku 2015

    OdpovědětVymazat
  17. žiaden z týchto produktov som ešte nevyskúšala no určite to zmením! :)


    P.S: Chcela by som ťa poprosiť, či by si sa neskočila pozrieť na blog mojej sesternici: partofnicol.blogspot.sk, je ešte len začínajúca blogerka a veľmi by ju potešila tvoja návšteva :)

    OdpovědětVymazat
  18. Masážnu hubku mám tiež, ale od Avonu, vyzerá však úplne rovnako. Je to skvelá pomôcka pri pleťovom peelingu, mám pocit, že pleť je s ňou vyčistená lepšie a viac do hĺbky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.