pondělí 7. března 2016

Královská snídaně pro pleť

Královská tříminutová maska je specialitka z Havlíkovi apotéky, která slibuje hydrataci po celých 72 hodin. To nezní špatně, že? 



Masku používám jako první věc, která mi ráno přijde na obličej. Má totiž nejen hydratovat, ale také stáhnout póry a odstranit noční výpotek. Po třech minutách opláchnu obličej teplou vodou a získám svěží pleť. Maska opravdu skvěle funguje a často už ani nepoužiju denní krém, protože to zkrátka není potřeba. Ovšem těch 72 hodin jsem přece jen netestovala. Večer se po odlíčení namažu krémem (nebo vínem?).

Královská snídaně je pro mě rozmazlovací výrobek a trochu si ho šetřím. Tuto speciální snídani své pleti dopřávám jen ve dnech, kdy mám čas si ji užít. Většinou to bývá o víkendu a vždycky se na hru na královnu moc těším.

Výrobce upozorňuje, že maska může způsobit začervenání a štípání kůže. Ověřila jsem si, že pokud přetáhnu doporučené tři minuty, opravdu mě začne obličej štípat, což dokazuje, že člověk si má masku užít a nečistit si s ní zuby nebo třídit prádlo do pračky.  Naštěstí štípání po umytí masky zmizí. 



Ještě k takovým těm praktickým věcem. Maska je konzistence pleťového krému a během použití se nijak nemění. Voní moc příjemně, řekla bych, že typicky pro Havlíkovu apotéku. Něco jako bylinky.


Papírová krabička v sobě neukrývá pouze tubu Královské snídaně pro pleť, ale také krásný motivační lístek a plastovou špachtličku (nepoužívám).


Složení je na krabičce hezky popsáno:
Aqua (demineralizovaná voda - nosič vodorozpustných látek), Persea Gratissima Oil (bio olej z dužiny avokáda), Isoamyl Laurate  (ECOCERT certifikován - přírodní olej), Glycerin (surovina rostlinného původu - hydratuje pokožku), Propandiol (hydratační látka přírodního původu z kukuřice), Sorbitan Olivate, Cetearyl Olivate (emulgátory na přírodní bázi pocházející z olivového oleje), Polyglyceryl-10-Laurate (jemná čisticí složka přírodního původu), Cetyl Alcohol (vosk a regulátor viskozity), Glyceryl Stearate (vosk a regulátor viskozity), Saccharide Isomerate (PENTAVITIN®), Hippophae Rhamnoides Fruit Extract (olej z plodů rakytníku řešetlákového), Royal Jelly (mateří kašička), Tocopherol (Vitamín E - antioxidant), Sodium Levulinate, Sodium Anisate (sodné soli organických kyselin s bakteriostatickou funkcí - chrání produkt před znehodnocením), Caprylyl Glycol (podporuje konzervační systém), Alcohol (rozpouštědlo pro účinné látky přírodního původu), Sodium Benzoate (přírodní konzervant), Potassium Sorbate (přírodní konzervant), Xanthan Gum (přírodní regulátor viskozity), Sodium Phytate (látka přírodního původu - váže ionty kovů do sloučenin), Sodium Citrate (sodná sůl kyseliny citrónové k vyrovnání pH), Citric Acid (úprava finálního pH), Citrus Grandis Peel Oil (grepová silice), Salvia Sclarea Oil (esenciální olej ze šalvěje muškátové), Limonene, Linalool (pochází z esenciálních olejů).

Cena 278kč/30ml
Koupeno za vlastní peníze :-)

Zkoušeli jste už nějaký výrobek této značky? Líbil se vám?

Krásné pondělí.

22 komentářů:

  1. Tak toto som ešte.nevidela. vyzerá to úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  2. značku som donedávna nepoznala, až na Interbeauty som si kúpila od nich 3minutovu rannú masku, a náramne sa mi to páči,mám ju hneď vedla postele, ráno rozlepím oči a už sa teším že sa namažem :D a užívam si vône, pleť je po nej príjemná, no uvidíme po dlhšej dobe či aj bude niečo s pleťou robiť. Trošku mi chýba nejaký penivý efekt, alebo viditeľný filter na tvári, fakt je ako krémik. verím že táto královská musí byť ešte väčšia šleha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zase chystám na jejich 3minutovou ranní masku, dost jsem o ní četla a chci ji vyzkoušet na vlastní obličej .

      Vymazat
  3. Přemýšlím o této značce už dlouho, každý jí jenom chválí :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za vyzkoušení a mají docela širokou nabídku

      Vymazat
  4. Vyzerá to super, určite vyskúšam. Dúfam, že sadne aj mojej citlivej pleti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na citlivou pleť bude dobré měřit čas. 2-3 minuty stačí

      Vymazat
  5. Na tento krém som sa pred časom pozerala aj ja, značka Havlíkova Apoteka na mňa pôsobí veľmi luxusne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu super, všechno je krásně zabalené, popsané a voňavé

      Vymazat
  6. Pěkný článek :) o této značce jsem ještě neslyšela, ale dost si mě na tu masku nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka je dostupná na eshopech, např lilibela.cz a ve větších městech má i kamenné prodejny

      Vymazat
  7. O této značce jsem už slyšela, ale ještě jsem nic nezkoušela. Snad v brzké době také po něčem sáhnu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto značku jsem objevila díky blogům a chtěla bych vyzkoušet nějaký produkt :) Buď tuto královskou snídani nebo krásnou dámu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné dámy jsem měla vzorek a bylo to strašně mastné. Takže doporučuju pouze pro suchou plet

      Vymazat
  9. Super rezencia! Trochu sa bojím, že na moju citlivú pleť by možno nepôsobila až tak dobre :/ a veľký thumbs up za to, ako si napísala všetky zložky, ktore maska obsahuje :) fakt super!! :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Mám od nich krémik a bol super... a tú masku som tiež skúšala vo vzorke (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám od této značky krém na pleť, a nemůžu si ho vynachválit:) Určitě si masku jednou pořídím, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. So in love with your blog! Follow for follow on gfc? Let me know! I'll follow you back! :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Neskúšala som, ale počúvam o tejto maske samú chválu, celkovo na túto značku.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.