pondělí 6. června 2016

Óda na Soaphorii

Krásný den,
v poslední době je blogosféra zaplavená pochvalnými články o různých produktech slovenské značky Soaphoria. Opravdu jsem nechtěla psát totéž, co všichni ostatní. Opravdu jsem chtěla ukázat svůj ryze subjektivní názor, který bude jiný. Jenže věci od Soaphorie jsou tak svělé, že z toho vyšel další oslavný článek.

Dnes na téma sprchového krému s vůní Polních květin.


Většinou obaly neřeším, ale udělám vyjímku. Krásná skleněná nádobka, která vám připomene marmeládu od babičky a to hlavně uzávěrem. Někteří lidé namítají, že je to nepraktické. Já říkám, že pokud máte v koupelně dost místa, není co řešit. Asi nic pro malinkou drátěnou poličku ve sprcháči. 

Kvůli těžkému obalu bych si ho nevzala na cestu, kde bych nesla věci v batohu. Jenže my většinou jezdíme autem a auto toho uveze hodně včetně tohoto krému :-)


Samotné sprchování je s tímto krémem zážitek. Za prvé ta vůně! Sladká a omamná, pivoňková a prázdninová. Za druhé ta konzistence. Sprchový krém je našlehaný. Když ho naberete, zůstanou v něm stopy po vašich prstech. Na tělo se nejdřív přilepí v tlusté vrstvě a jakmile ho začnete rozetírat mokrou rukou, začne se měnit v hebký tělový krém, kterým se hezky umyjete. Na jedno umytí stačí jedno nabrání :-)
Po koupeli není tělo ani vysušené ani mastné. Když se mi chce, ještě se trochu natřu tělovým mlékem, ale není to nutné. Záleží na tom, v jakém stavu se pokožka právě nachází.


Nicméně tento výrobek má i svou stinnou stránku. Na obrázku vidíte, že krém obsahuje černé tečky. Konkrétně se jedná o zrníčka máku, které mají mít obrušovací účinky. Bohužel peeling se u mně nekoná, tolik máku výrobek neobsahuje. Zato vám ale mák zůstane ve vaně či sprchovém koutě a musíte ho pak spláchnout. (Vida, přece jen nejdu s davem a můžu i něco málo vytknout :-))

Složení:

Po prvním otevření krém vypadal jako růžový šlehačkový pohár:

shower_cream

Sprchový krém je úžasný a moc ráda ho používám. Sprchování s ním mě baví a mám v plánu podívat se na zoubek i jeho dalším variantám. Příští volba bude pěna zvaná Žena, která má ještě těžší a sladší vůni. Přesně podle mého gusta :-)

Děkuji www.lilibela.cz za poskytnutí sprchového krému k testování.

Hezký den, užívejte sluníčka <3

26 komentářů:

  1. Sprchový krém mam akorát jinací vuni a jsem za ni ráda protože voní bozsky a je jedním slovem uzasná :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krem chci take urco vyzkouset, znacku jsem si zamilovala a tohle me tez laka.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ji zamilovala. Ještě nic mě od nich nezklamalo

      Vymazat
  3. Ten krém vypadá úžasně:) já už se nesmím na nic dívat, protože bych furt něco kupovala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jsem na tom úplně stejně. Už ted mám v plánu další sprcháč a nějaký jejich olejíček

      Vymazat
  4. Po takové recenzi by bylo těžké krém nevyzkoušet. :)
    By Corra

    OdpovědětVymazat
  5. čím viac o tejto značke čítam sa mi záčina viacej páčiť, no musím si ja len poobzerať tie produkty lepšie čo by sa mi hodilo:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Navíc podpoříš domácí výrobek

      Vymazat
  6. Ta našlehaná konzistence mě okamžitě uchvátila! :) Dost jsi mě nalomila, abych si sprchový krém i další výrobky objednala... škoda jen, že těch makových zrníček tam není víc. :( Díky za přínosnou recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za krásný komentář. Krém stojí za to, ale ne jako peeling

      Vymazat
    2. Já díky za tvůj blog. Když jsem začínala, tak jsi mě objevila, a od té doby čekám na každý tvůj nový článek. :) Jinak krém asi zkusím, láká mě to vážně hodně, protože je to zase něco jiného, než to, co se dá něžné sehnat.

      Vymazat
    3. Díky, tvůj blog se mi líbí. Tvůj komentář mě potěšil na celý den

      Vymazat
  7. Jak vidím tu konzistenci, hned bych si dala na prst a olízla :D

    OdpovědětVymazat
  8. Soaphoria mě celou dobu lákala, ale ta blogochvála a blogománie už mě začíná štvát. Asi to lákání nechám ještě uležet... :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mánie je docela oprávněná, nicméně ani mě nebaví číst pořád dokola články jen o Soaphorii a Weledě. V koupelně je mám ale ráda

      Vymazat
  9. Při pohledu na ty fotky jsem normálně dostala hlad :D Vypadá to opravdu krásně a jedle :) Jediné, co mě u Soaphorie mrzí, je to, že v některých svých výrobcích používají Tetrasodium Etidronate nebo Phenoxyethanol. Na druhou stranu ale musím přiznat, že já jsem na složení opravdu strašnej hnidopich :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledu nelze opravdu nic vytknout :-) Složení asi nebude úplně top, ale pořád je to lepší než většina věcí z drogerie.

      Vymazat
  10. Ach vyzerá to tak dobre! Ale to asi všetky produkty od tejto značky :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tento sprchový krém som mala a je neskutočný. Tá vôňa. Akoby som naozaj bola na lúke ♡

    ♡ * Banggood haul* ♡

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle mě vážně zaujalo. Já posledních několik měsíců ujíždím na sprchových olejíčcích a pěnách od Rituals a nějak jsme neměla potřebu zkoušet něco jiného, ale tohle vypadá super. A ten obal je super:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento má nádhernú vôňu :) Mne sa od Soaphorie nepáčili ich pleťové čistiace peny. Kúpila som si na citlivú pleť a najskôr mi prišla super, ale po čase mi pleť dosť vysušila :(

    OdpovědětVymazat
  14. Je fajn, že jsi napsala stinnou stránku produktu :) I přesto bych tuhle značku chtěla taky konečně vyzkoušet :D

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.