sobota 13. srpna 2016

Peeling Savon de "V" a vítěz GA

Ahoj všichni,
jak se daří? U nás stále stejně - čekám, až mi opraví notebook. Jsou to těžké chvíle. Na druhou stranu si o to víc užívám léta a věcí, které jsou offline. Nebýt blogu, bude mi stačit internet v mobilu. A pak na mě taky padá melancholie z blížícího se konce prázdnin. Zjistila jsem, že v září se vůbec na nic netěším :-(


Naštěstí alespoň dnešní recenze bude o něčem, co mě těší a tím je jeden z mých tělových peelingů. Tento zelený zázrak je značky Savon de V, což je česká firma ze Znojemska. Fandím našim výrobcům a tato značka je natolik zajímavá, že jsem ji začala sledovat i na jejich FB stránkách. Savon de V vyrábí kromě peelingů také mýdla, šumivky do koupele (znám a doporučuju) a vůbec různé aromaterapeutické věci.


Někteří lidé milují solné peelingy a jiní zase cukrové. Osobně se příkláním spíše k cukrovým, ale ještě jsem se zcela nevyhranila. Vlastně už to ani nebude potřeba, protože tento peeling je cukrový i solný zároveň. K tomu trocha olivového oleje a pár dalších přírodních věcí a máme hotovo. Nádhera. Peeling je spíše hrubšího ražení, tudíž pro mě vhodný na stehna a zadek. Krásně vyhladí pokožku a díky oleji ji zhydratuje.



Peeling používám moc ráda, líbí se mi jeho domácké balení i vůně. Dlouho jsem přemýšlela, jak ji popsat. Nejvýstižnější na co jsem přišla jsou citrusy a čistota.
Ze začátku mi peeling přišel jako takový průměr, ale čím více se blížím k jeho dnu, tím více vidím, že se mi bude stýskat a budu muset dokoupit další. Nebo si možná koupím cukrovou verzi s kokosovým olejem. Nebo oba.


Výrobek můžete zakoupit v eshopu www.lilibela.cz konkrétně zde


Jak by řekl Colombo, je tady ještě jedna věc. Všem děkuji za účast v mojí letní soutěži, jejíž vítězkou se stala Peggie (Life by Peggie). Gratuluju a pošlu email.

Krásný víkend!

16 komentářů:

  1. No asi si taky , ale naschvál rozbiju noťas, abych zase začala objevovat krásy offline světa. Řekla bych, že jsem poslední dobou poměrně až moc závislá na online světě... Jinak já jsem se ještě také nevyhranila, jestli jsem spíše typ jedna nebo typ dvě, ale tenhle vypadá opravdu zajímavě, hlavně to balení, to se fakt líbí, jak je to jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ten online svět má taky něco do sebe. Chtělo by to najít rovnováhu. Jen kdyby nebylo tak těžké vypnout počítač

      Vymazat
  2. Já jsem si z e-shopu Lilibela kupovala skořicový peeling :) A momentálně používám březový peeling od Weledy, vždycky pak voním jako kokino :). Jé, Markétce gratuluju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skořicový přijde na řadu tady po tom. Jsem na něj zvědavá

      Vymazat
  3. Peeling vypadá roztomile a složení je tak krásné, že by se možná dal i jíst :)

    OdpovědětVymazat
  4. já se naopak těším víc na září, kde mě čeká daleko víc věcí, než doposud:).
    Peeling vypadá moc dobře:) Je mi jedno jestli se jedná u kosmetiky o českou či zahraniční značku, ale rozhodně mám českou ráda a přijde mi škoda, že českých výrobků není tolik:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V září se těším snad jen na podzimní počasí. A to ještě není jisté, že nějaké bude :-) Třeba bude stále léto

      Vymazat
  5. Ešte som sa nerozhodla či mám radšej cukrový peeling alebo soľný. Veľmi dlho som používala soľné od Soaphorie a veľmi som ich milovala, ale teraz sa mi dostal do rúk cukrový od Dermacolu a musím sa priznať, že ma nenecháva chladnú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chystám na tu Soaphorii. Vlastně taky nevím, jestli preferuju solný nebo cukrový. Důležitá je hrubost a vůně

      Vymazat
  6. Děkuju za tip! Značku vůbec neznám a solné peelingy miluju (cukerné mi přijdou že nic nedělají). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Donedávna jsem značku taky neznala. Určitě stojí za prozkoumání

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.